350 εκθέτες, 130 Hosted Buyers και πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων σε Artozyma και Detrop Boutique από 2-4 Απριλίου

Με συνολικά 350 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), συμμετοχές από 23 χώρες και περισσότερους από 130 Hosted Buyers από 22 χώρες εγκαινιάζονται αύριο 2 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης οι εκθέσεις Artozyma και Detrop Boutique, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 4 Απριλίου.

Η δυναμική των κλάδων της αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και της ελληνικής παραγωγής delicatessen προϊόντων αναδεικνύεται στο εκθεσιακό αυτό «δίδυμο», η διοργάνωση του οποίου σηματοδοτεί την επανεκκίνηση του εκθεσιακού προγράμματος της ΔΕΘ-Helexpo.

Οι εμπορικοί επισκέπτες είναι, μεταξύ άλλων, εισαγωγείς με εμπειρία στην προώθηση και πώληση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, διανομείς που προμηθεύουν μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες, αλυσίδες delicatessen, εισαγωγείς βιολογικών προϊόντων κτλ.

H 10η Artozyma είναι η μεγαλύτερη εκθεσιακή διοργάνωση των κλάδων της αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια για το 2022, καθώς συγκεντρώνει τις σημαντικότερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και συσκευασίας και εξοπλισμού. Στις παράλληλες εκδηλώσεις της ξεχωρίζουν το 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, που έχει ως στόχο την προώθηση της νέας γενιάς του κλάδου, αλλά και το Bakery Lab με masterclasses από την Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας και το Pastry Lab της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος με masterclasses από διακεκριμένους pastry chefs, που θα αναδείξουν όλες τις σύγχρονες τάσεις της ζαχαροπλαστικής και της αρτοποιίας.

Επίσης, μεταξύ των παράλληλων εκδηλώσεων της Artozyma περιλαμβάνονται η ημερίδα της Συντεχνίας Καταστηματαρχών-Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης με θέμα «Το Ζαχαροπλαστείο στη Digital Εποχή», η επιστημονική ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων με θέμα «Βιοτεχνική αρτοποιία ζαχαροπλαστική, προσέγγιση των σύγχρονων προκλήσεων» και η ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Κοιλιοκάκης για την πιστοποίηση των προϊόντων χωρίς γλουτένη.

Η 30η Detrop Boutique φέρνει σε πρώτο πλάνο την καινοτομία στην παραγωγή τροφίμων, τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που εξάγουν στις διεθνείς αγορές, τα προϊόντα και τρόφιμα delicatessen, τα σύγχρονα κανάλια πωλήσεων και διανομής και όλες τις νεότερες εξελίξεις του κλάδου. Στη Detrop Boutique τιμώμενος δήμος είναι ο Δήμος Πύργου Ηλείας, ένας διατροφικά «ευλογημένος» τόπος, που παράγει αναρίθμητα προϊόντα βασικής διατροφής, καλύπτοντας μεγάλο μέρος αναγκών της χώρας και όχι μόνο, καθώς κάθε χρόνο οι εξαγωγές του στο εξωτερικό σε πολλά προϊόντα σημειώνουν αύξηση. Στο περίπτερο του Δήμου Πύργου θα συμμετάσχουν πολλές επιχειρήσεις μεταποίησης, οι οποίες παράγουν προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας Π.Ο.Π. και τροφοδοτούν την εγχώρια αγορά, αλλά και το εξωτερικό.

Παρούσα στη Detrop Boutique θα είναι η Ελλάδα της πρωτογενούς παραγωγής και της γαστρονομίας με 7 Περιφέρειες (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας). Επίσης, συμμετέχουν ο Δήμος Γορτυνίας, το Επιμελητήριο Λάρισας και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης που επιδότησε 9 επιχειρήσεις-μέλη του.

Στο πρόγραμμα της Detrop Boutique περιλαμβάνονται οι εκδηλώσεις γαστρονομίας και γευστικής εκπαίδευσης Greek Bites Area και Cheese & Wine, ενώ ξεχωριστή θέση καταλαμβάνουν δύο διεθνείς διαγωνισμοί ελληνικής ελιάς και ελαιολάδου, αποτέλεσμα της συνεργασίας της ΔΕΘ-Helexpo με την Επιστημονική Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου και Ελιάς «ΦΙΛΑΙΟΣ». Πρόκειται για τον Διεθνή Διαγωνισμό Ποιότητας εξαιρετικών ελαιολάδων «OLIVE OIL TROPHY» και τον Διεθνή Διαγωνισμό Ποιότητας Επιτραπέζιων ελιών «TABLE OLIVES TROPHY».

Οι δύο εκθέσεις θα εγκαινιαστούν αύριο, Σάββατο 2 Απριλίου, στις 19:00 στο περίπτερο 13 από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Γεωργαντά.

Η συνέντευξη Τύπου

Στην επανεκκίνηση του εκθεσιακού προγράμματος του εθνικού εκθεσιακού φορέα με δύο εκθέσεις που αφορούν έναν στρατηγικό τομέα της ελληνικής οικονομίας αναφέρθηκε στη σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των εγκαινίων των Artozyma-Detrop Boutique ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας. Μιλώντας δε για τον δήμο Πύργου, τιμώμενο δήμο στη Detrop Boutique, σημείωσε πως η τιμή είναι της ΔΕΘ-Helexpo, με δεδομένη την παραγωγική του δυναμική. Παράλληλα, υπογράμμισε τη συμμετοχή των περιφερειών.

Τη σημασία του να έρθουν σε επαφή οι ξένοι αγοραστές με τα ελληνικά προϊόντα τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ο οποίος μάλιστα υπενθύμισε πως το εκθεσιακό «δίδυμο» Artozyma-Detrop Boutique ήταν το τελευταίο που διοργανώθηκε πριν το ξέσπασμα της πανδημίας το 2020. Επίσης, παρουσίασε το σύνολο των εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων.

Ευκαιρία για την περαιτέρω προβολή των προϊόντων της περιοχής του Πύργου, αλλά και για επαφές των επαγγελματιών της χαρακτήρισε τη Detrop Boutique ο δήμαρχος Πύργου Ηλείας, κ. Παναγιώτης Αντωνακόπουλος, εκφράζοντας την ευχή η παρουσία του στην έκθεση να γίνει θεσμός. Αναφέρθηκε επίσης στην ανώτερη ποιότητα του ελαιολάδου, της σταφίδας, των κρασιών, αλλά και των κηπευτικών της περιοχής, που είναι και τα κύρια προϊόντα της και τα οποία ανοίγουν εξαγωγικούς δρόμους. Εξήγησε δε πως ο τόπος διαθέτει μια μοναδική και τεράστια βιοποικιλότητα, που οφείλεται στο μικροκλίμα και τη σύσταση του εδάφους.

Τη σημασία της Artozyma για τον κλάδο της αρτοποιίας υπογράμμισε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, κ. Μιχάλης Μούσιος, προτείνοντας μάλιστα τη διοργάνωση Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Αρτοποιίας, καθώς, όπως είπε, και δυνατότητες υπάρχουν και γνώσεις. Παρουσίασε επίσης στοιχεία έρευνας που ανετέθη στο ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, που δείχνει ότι η βιοτεχνική αρτοποιία κρατά σταθερά τον τζίρο των καταστημάτων της κοντά στα 2,5 δισ.ευρώ, ενώ παραμένουν σταθερές και με αυξητική τάση οι θέσεις εργασίας. Παράλληλα, αναφερόμενος στον αντίκτυπο από τον πόλεμο στην Ουκρανία έκανε λόγο για επάρκεια σιτηρών και κατ’ επέκταση αλεύρων στην ελληνική αγορά, καθώς ομαλοποιείται η τροφοδοσία των κυλινδρόμυλων από βαλκανικές χώρες.

Στην προσπάθεια που γίνεται για την ανάδειξη του ψωμιού στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε η πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας», κα Ελισάβετ Κουκουμέρια, υπογραμμίζοντας και τη διοργάνωση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού, το οποίο φέτος δείχνει πόσο μεγάλη οικογένεια είναι οι αρτοποιοί, αλλά και την προοπτική της νέας γενιάς.

Την παρουσία πολλών ζαχαροπλαστών από όλη την Ελλάδα στη φετινή Artozyma επισήμανε ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, κ. Μάριος Παπαδόπουλος, τονίζοντας πως η έκθεση έχει τη δύναμη να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Σημείωσε μάλιστα πως πρέπει να βγει ένα θετικό μήνυμα, καθώς Artozyma και Detrop έκλεισαν τις εκθεσιακές δράσεις το 2020 και είναι αυτές που τις ανοίγουν το 2022.

Στις δράσεις του Pastry Lab στο πλαίσιο της Artozyma αναφέρθηκε με τη σειρά του ο πρόεδρος της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος, κ. Άγγελος Υποκαμισάς, που τόνισε, μεταξύ άλλων, τη βούληση των ζαχαροπλαστών να αναδείξουν με τις δημιουργίες τους τοπικά προϊόντα, όπως αυτά του Πύργου Ηλείας. Ευχήθηκε δε σε δύο χρόνια από τώρα να συζητάμε ακόμα πιο δημιουργικά για την Artozyma.

Τον σημαντικό ρόλο που παίζει η Detrop Boutique στον κλάδο των τροφίμων υπογράμμισε το μέλος του Δ.Σ. της Επιστημονικής Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου και Ελιάς «ΦΙΛΑΙΟΣ», κ. Γιώργος Οικονόμου, αναφερόμενος παράλληλα στη στενή συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo για την καθιέρωση δύο διεθνών διαγωνισμών για το ελαιόλαδο και την ελιά, αλλά και στο Olive Info Center, όπου θα μπορεί κανείς να δει τις διαδικασίες ελαιοποίησης και τυποποίησης του ελαιολάδου.

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού και στη νέα γενιά αρτοποιών που θέλει αυτό να αναδείξει, αλλά και στα σεμινάρια με καινοτόμες ιδέες που θα διοργανώσει η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας αναφέρθηκε η Παρθένα Παστραφίδου της GRUPPO FL, ενώ η Σύλβια Κουμεντάκη της Chef Stories παρουσίασε τις εκδηλώσεις των Greek Bites Area και Cheese & Wine, οι οποίες είναι ήδη sold out, και διοργανώνονται με το σκεπτικό του σεμιναρίου, όπου βιβλίο είναι το πιάτο και το ποτήρι.

Τη σημασία της εκθεσιακής επανεκκίνησης τόνισε ο γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, σημειώνοντας πως το εκθεσιακό κέντρο αποκτά ξανά τη ζωντάνια του και φιλοξενεί και άλλες εκδηλώσεις εκτός από τις Artozyma και Detrop Boutique το επόμενο τριήμερο.

Pavilion 1 - Section B1

Section

Διαστάσεις

Κόστος

B1

4m X 5m

2.000 Eur

Pavilion 15 - Section B1 & B2 & B3

Section

Διαστάσεις

Κόστος

B1

4m X 5m

2.000 Eur

B2

4m X 5m

2.000 Eur

B3

8m X 10m

3.500 Eur

B1 + B2 +B3

8m X 10m

4.500 Eur

Pavilion 1 - Section C1

Section

Διαστάσεις

Κόστος

C1

14m X 5m

2.000 Eur

Pavilion 15 - Section C1 & C2

Section

Διαστάσεις

Κόστος

C1

4m X 5m

2.000 Eur

C2

4m X 5m

2.000 Eur

C1 & C2

8m X 10m

3.500 Eur

Pavilion 15 - Section A1 & A2

Section

Διαστάσεις

Κόστος

A1

4m X 5m

2.000 Eur

A2

4m X 5m

2.000 Eur

A1 & A2

8m X 10m

3.500 Eur

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Θέλετε να γίνετε εκθέτης;

Ελάτε να συζητήσουμε μαζί την παρουσία σας στην έκθεση

Artozyma!